onsdag 24 juni 2009

Fler och fler...

Fick just en nalle av Anna som i slutändan gör att vi får fler läsare och det är det som är meningen med vän-bilden av nallen. Jag ska skicka vidare till 12 andra bloggare och det är klart att jag ska göra. Eftersom min skrivarblogg är så ny har jag kanske inte hittat 12 skrivbloggar än som jag läser regelbundet men nu fick jag min chans att lägga lite tid på det.
Jag blir jätteglad om du skickar vidare så får vi fler skrivarvänner och fler som läser våra texter.

Här är 12 läsvärda bloggar:
Anna - Exlibris

Liselotte - Franska skrivartankar

Att göra

Johanna - Romanloppet

Sofie B-C - Englandsvardag

Miss G skriver igen

Jag vill bara säga...

Elin O, 15 år

Marmoria

Margareta

Salme

Novellbloggen

Så nu är det dags för dig att skicka vidare till minst 12 andra inklusive mig. Om du inte är med på min lista kan du självklart plocka nallen ändå. Skriv gärna en kommentar här så att jag hittar din blogg.

4 kommentarer:

  1. Jesus! Nallarna bara ramlar in (OK, då. Jag har fått två)! Och, som jag skrev till Anna: jag håller inte på med sådant. Så jag skickar inte vidare. Men jag tackar så innerligt!

    SvaraRadera
  2. Jag tackar för nallen. Jag får klura ut hur man gör för att skicka den vidare:)

    SvaraRadera
  3. Hej Efwa!
    Tack så mycket för din nominerng eller vad det kallas! Jag är lite "blyg" när det gäller min privata blogg Romanloppet, och jag vill inte flagga för den så tydligt, den som hitar den htar den, så att säga. Så jag stannar vid detta, men är jäteglad att du gillar den och följer den!
    Hälsa underbara Frankrike! Skriver du en bok om ditt liv där vill jag gärna läsa den! Såna kan man aldrig få nog av!

    SvaraRadera
  4. Åhhh, jag blir så glad!! Tack så jätte mycket vännen min. Kul att du gillar min blogg, för jag älskar din! Jag tackar så hjärtligt!!
    Ska försöka skicka vidare den.

    Många tusen kramar till dig!!

    SvaraRadera